jueves, 21 de marzo de 2019

Día Mundial de la Poesia

Avui és el Dia Mundial de la Poesia. Com cada any, a la Biblioteca Pública de Tarragona s'organitza el Vermut Poètic. S´ha llegit un poema de Rosa Fabregat traduït a 20 llengües. Jo he participat com alumna de l'Escola de Lletres llegint aquest poema de Glòria Coll Domingo que reprodueixo aquí.


Escindida.

                                      The imagination. The one reality
                                      In this imagined world
                                      W. Stevens

Escindida. Entre so i silenci,
entre son i vetlla,
entre el jo que somnia i el jo somniat
—entre ser música i cantar.

Visc? Em Visc?

Les aus mitgratòries em travessen
l'hivern, un cel opac
em sosté en peu:
no pels peus, per la ment
em camina el cos.

L'espai entre esferes: instal.lar-m'hi.
En els sentits, comprendre —en la ment, viure.
No renunciar-hi.
Gota a gota, fer forat.

Glòria Coll Domingo (inèdit, 2018)

No hay comentarios:

Publicar un comentario